مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید بنیاد توسعه و عمران موقوفات وابسته به سازمان اوقاف وامور خیریه برگزار شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه، در ابتدای  این مراسم عبدالرضا عابد رئیس سابق بنیاد توسعه وعمران موقوفات  گفت : نظام جمهوری اسلامی ایران با داشتن جوانانی مؤمن و معتقد به آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) توانسته است از سخت‌ترین گردنه‌های تحریم و فشارهای دشمنان عبور کند.
 
قائم مقام سازمان اوقاف  افزود: امروز حرکت کشور با کمک این جوانان روبه جلو است و این نشان می‌دهد که کشور ما به سمت بالندگی و پیشرفت حرکت می‌کند.
 
عابد با اشاره به نقش و کارکرد بنیاد و توسعه و عمران موقوفات در اجرای عملیات‌های عمرانی در موقوفات، اظهار داشت: این مجموعه دارای توان علمی بالا و و قابلیت فراوان برای اجرای طرح‌های عمرانی در کشور است.
 
مهندس عابد در این مراسم با بیان اینکه بنیاد توسعه و عمران موقوفات در عرصه وقف و اقتصاد مقاومتی نقش مهمی را ایفا می‌کند، رئیس جدید بنیاد توسعه و عمران موقوفات را یکی از یادگاران هشت سال دوران دفاع مقدس و چهره‌های تاثیرگذار و معماران بزرگ قرارگاه‌های سازندگی خاتم الانبیا دانست و برای او آرزوی موفقیت کرد.
 
در ادامه مراسم احمد ظریف جلالیان رئیس جدید بنیاد توسعه و عمران موقوفات  با اشاره به اینکه موفقیت در هماهنگی و اطلاع‌رسانی است، گفت: آقای عابد زحمات زیادی کشیدند ما هم تلاش می‌کنیم که ادامه‌دهنده راه ایشان باشیم، امید است  که بتوانیم با موفقیت مسئولیت واگذار شده را به سرانجام برسانیم.
 
در پایان این  مراسم از تلاشهای مهندس عبدالرضا عابد رئیس سابق بنیاد توسعه وعمران موقوفات  تقدیر و تشکر به عمل آمده و حکم مسئولیت آقای احمد ظریف جلالیان  به عنوان رئیس جدید بنیاد توسعه و عمران موقوفات توسط حجت‌الاسلام  والمسلمین علی محمدی نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به وی اعطاء شد.
/2759/